5 Λόγοι για να μην στείλεις τον Υπολογιστή σου για φτιάξιμο σε κάποια εταιρία


5 Λόγοι για να μην στείλεις τον Υπολογιστή σου για φτιάξιμο σε κάποια εταιρία

1. Ξέχνα τα δεδομένα σου:
Οι μεγάλες εταιρίες που παραλαμβάνουν υπολογιστές για φτιάξιμο, δεν ενδιαφέρονται για το αν φτιάχνει ο υπολογιστής σου. Έχουν μια προκαθορισμένη διαδικασία επιδιόρθωσης η οποία ξεκινάει ως εξής: “κάνουμε format τους δίσκους”. Ο λόγος απλός, είναι το πιο γρήγορο (βέβαια όχι το καλύτερο).

2. Δεν είναι σίγουρο ότι θα διορθωθεί το πρόβλημα:
Όταν ακολουθείται η παραπάνω διαδικασία αλλά και σε περιπτώσεις που δεν γίνει format, οι τεχνικοί ίσως δεν μπορέσουν να αναπαράγουν το πρόβλημα στον χώρο τους και πρόβλημα που δεν φαίνεται σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Δηλαδή θα πληρώσετε για επισκευή που δεν έγινε.

3. Θα τα κάνουν χειρότερα:
Πολλές φορές οι συσκευές που στέλνονται για επιδιόρθωση επιστρέφονται σε ένα κουτί ή σακούλα, σε κομμάτια. Αυτό γίνεται με το πρόσχημα ότι “έκανα τα πάντα αλλά δεν φτιάχνει”. Φυσικά και μετά από το “service” δεν φτιάχνει, απλά γιατί έχει καταστραφεί. Αν σε κάποια περίπτωση απροσεξίας σπάσει κάτι, δεν θα μπορέσουν να το φτιάξουν ούτε συμφέρει να παραγγείλουν ανταλλακτικό. Οπότε η προφανής λύση είναι να το χαλάσουν περισσότερο ώστε να μην φανεί το λάθος τους. Βέβαια δεν θεωρείται επισκευή, ωστόσο θα πληρωθεί η προσπάθεια.

4. Θα μεγαλώσει η χρέωση:
Αλλαγή δίσκου γιατί ο άλλος ήταν χαλασμένος, προσθήκη της τάδε άχρηστης συσκευής για να είναι καλύτερο. Αλλά κανείς δεν εξηγεί το γιατί.
Ένας ακόμα τρόπος είναι η διαίρεση της δουλειάς σε τμήματα. Format (), Εγκατάσταση λειτουργικού (), Εγκατάσταση οδηγών (), Εγκατάσταση προγραμμάτων (), Ρύθμιση συστήματος ().

5. Χαζές δικαιολογίες έξτρα χρέωσης:
Χάθηκε η εγγύηση γιατί αλλάξατε λειτουργικό σύστημα… Οπότε σας αγοράσαμε τα Windows() και τα εγκαταστήσαμε ().
Οι εγγυήσεις κατά 99,9% δεν αναφέρουν τίποτα για το λειτουργικό σύστημα. Μπορείς να το αφαιρέσεις και τελείως!

Συμπεράσματα:
Η σωστή επιλογή του ατόμου που θα κάνει την επισκευή είναι το πιο σημαντικό πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος αρχάριος χρήστης.
Επιλέξτε άτομα που ξέρουν τι κάνουν παρά άτομα που εμπιστεύεστε. Μια φιλία δεν σταματάει στην επισκευή του υπολογιστή.
Μην εμπιστεύεστε μεγάλα ονόματα. Οι υπάλληλοι τους συνήθως δεν εκπαιδεύονται καλά και όσοι έχουν γνώσεις δεν του επιτρέπεται να τις εφαρμόσουν.

Κατά την παραλαβή:
Αν έτυχε να κάνεις μία όχι και τόσο καλή κίνηση, κατά την παραλαβή του υπολογιστή άνοιξε το και έλεγξε ότι όλα λειτουργούν. Ας πάρει και 10 λεπτά, αξίζει τον κόπο. Αν πρόκειται για σταθερό υπολογιστή ζήτα ένα γραφείο με πρίζα, οθόνη και πληκτρολόγιο. Αν στο αρνηθούν δεν έχουν δικαίωμα να σου ζητήσουν χρήματα. Πρόκειται για παροχή υπηρεσίας και θέλεις να δεις αν όντως έχει παρασχεθεί.

5 thoughts on “5 Λόγοι για να μην στείλεις τον Υπολογιστή σου για φτιάξιμο σε κάποια εταιρία”

  1. >Μήπως θα ήταν καλύτερα να γράψεις κανένα επιχείρημα που να υποστηρίζει την αρχική σου άποψη, αντί για μια απάντηση του στυλ "να σέβεσαι όσα λέω, ακόμη και αν δεν ισχύουν";

    Έχεις ένα post στο οποίο παραπληροφορείς τον κόσμο. Δεν είναι άποψη μου, αλλά αντικειμενική αλήθεια, για την οποία και σου παρουσίασα επιχειρήματα. Θα το δεχόμουν και δεν θα ήμουν επιθετικός αν είχες διευκρινήσει πως, όπως λες τώρα, "είναι άποψη". Το παρουσίασες, όμως, ως πραγματικότητα, ως κάτι που ισχύει. Και δεν ισχύει.

    Να σου εξηγήσω γιατί απάντησα, και μετά μου λες αν έχω δικαίωμα να κατακρίνω τα σχόλια σου: έστω πως έχεις συναντήσει ένα πρόβλημα στον υπολογιστή και ψάχνεις να βρεις μια λύση. Πέφτεις λοιπόν σε ένα blog σαν το δικό σου και βρίσκεις ένα post που λέει "διέγραψε αυτά τα αρχεία και όλα θα πάνε καλά". Το κάνεις και καταστρέφεις τον υπολογιστή σου. Επιστρέφεις πίσω, ρωτάς τον κάτοχο του blog γιατί σου έδωσε λανθασμένες πληροφορίες που σου κατέστρεψαν το PC και αυτός σου απαντά ακριβώς όπως εσύ:

    Ήταν άποψη μου.

    Ε, τέτοιες απόψεις ΔΕΝ τις σέβομαι. Απόψεις που θάβουν και μειώνουν μια ολόκληρη ομάδα επαγγελματιών "γιατί έτσι", δίχως επιχειρήματα.

    Και, εξάλλου, όπως εσύ παρουσίασες ως "άποψη" πως οι περισσότεροι τεχνικοί υπολογιστών και οι μεγάλες εταιρείες είναι άχρηστοι που δεν ξέρουν τι κάνουν και θέλουν να κλέψουν τους κακόμοιρους χρήστες, έτσι και εγώ, επέτρεψε μου να έχω την άποψη πως όσα έγραψες είναι αστεία, άτοπα ψέματα και μπορούν να χαρακτηριστούν ως παραμυθάκι. Αν έλεγες πως "ήταν άποψη" ίσως να μην με ενοχλούσε τόσο. Τα παρουσίασες, όμως, απλά και σταράτα ως κάτι που ισχύει; Έ, όφειλα (προς κάθε αναγνώστη που θα "πέσει" εδώ, όχι "προς τις εταιρείες") να εξηγήσω τι ισχύει στην πραγματικότητα.

    Κλείνω αλλάζοντας ύφος και υϊοθετώντας για λίγο το δικό σου στυλ γραφής:

    Κοίτα να γράφεις πιο αντικειμενικά, και αν θέλεις να γράφεις "απόψεις" να διευκρινίζεις πως είναι απόψεις και όχι αντικατοπτρισμός της πραγματικότητας. Αυτό αν θέλεις να έχεις αναγνώστες που σε εμπιστεύονται και θα ξανάρχονται στο blog σου για την αντικειμενικότητα σου και τη σωστή πληροφόρηση/τα ενδιαφέροντα άρθρα που παρέχεις. Κοίτα όταν έχεις "στερέψει από ιδέες" να μη γράφεις ό,τι σου κατέβει "μόνο και μόνο γιατί πρέπει να �

  2. >An eixa steilei to laptop mou se etairia:
    – tha eixa xasei ta dedomena mou, diladi douleia 3 xronwn (entaxei, einai diko mou lathos pou den eixa backup)
    – den tha eixa beltiwsei tis epidoseis tou laptop pragma pou ekane o Odysseas otan to pire sta xeria toy
    – den tha eixa mathei gia ena soro programmata pou telika mou einai poly xrisima
    – tha eixa dwsei ena karo lefta
    – tha eixa ekneuristei kai stenaxwrethei molis tha moy elegan oti ta dedomena moy xathikan
    – mallon meta apo auto tha exana kai ti douleia mou kathws kai tin axiopistia mou
    – tha eixa kathusterisei na parw to laptop toylaxiston 10 meres
    – tha me eprizan gia to pou einai i eggyisi…
    – tha ekana to spiti anw katw gia na ti brw
    – kai tin ebriska den tin ebriska tha eprepe na mazepsw to xaos pou dimiourgisa
    -Den tha eixa gnwrisei to Odyssea!

    Eugenia!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *