Πιστεύετε στις συμπτώσεις?

Πιστεύετε στις συμπτώσεις?

Σε επόμενο άρθρο θα παρουσιάσω ένα προϊόν, το οποίο το παρέλαβα μόλις με courier. Αλλά κάτι είναι απλά λάθος με την όλη υπόθεση!!!

Αποφάσισα στις 18 Ιανουαρίου να το παραγγείλω μέσω internet το οποίο αποτελεί καθημερινή συνήθεια. Για να ξεφύγω από τα συνηθισμένα αλλά και για να γλιτώσω χρήματα, αποφάσισα να κάνω την παραγγελία από ένα κατάστημα που δεν γνώριζα μέχρι τώρα, το οποίο είχε και φοβερές τιμές!

Η παραγγελία έγινε την ίδια μέρα και αμέσως επικοινώνησα μαζί τους και με διαβεβαίωσαν ότι θα το παραλάβω σε 2-3 εργάσιμες μέρες.

Η παραλαβή
Σήμερα ήταν αυτή η μέρα, η 6η στη σειρά εργάσιμη αλλά ας μην μείνουμε εκεί. Το πακέτο που μου παρέδωσε το παιδί από το courier δεν είχε παραστατικό. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην είναι καν από την εταιρία και τέλος πάντων δεν μπορώ να αποδείξω ότι παρέλαβα πακέτο σε περίπτωση που γίνει καμιά στραβή (που έγινε). Επίσης, δεν μου ζητήθηκε να υπογράψω πουθενά ούτε έγινε επιβεβαίωση της ταυτότητάς μου. Όλα λογικά μέχρι εδώ.

Το πακέτο
Μέσα στο κουτί περίμενα να βρω το προϊόν και φυσικά την απόδειξη η οποία χρειάζεται και για την εγγύηση! Η απόδειξη πουθενά..

Πιστεύετε στις συμπτώσεις?

Με λίγα λόγια:

  • Αν το προϊόν δεν υπάρχει μέσα στο κουτί, δεν μπορώ να κάνω τίποτα.
  • Αν δεν λειτουργεί, δεν έχω εγγύηση.
  • Η αγορά θεωρείται μαύρη και είμαι παράνομος επειδή δεν έχω απόδειξη
  • Το κατάστημα κερδίζει +20% από την αγορά, αφού δεν θα καταβάλει φόρους.

Οπότε αποφάσισα να επικοινωνήσω με όλους τους παραπάνω.

Εταιρία προϊόντος
Μου ανέφεραν διάφορα χαζά ως δικαιολογίες και μου είπαν ότι θα μου στείλουν την απόδειξη μέσω internet. Δεν το δέχτηκα γιατί δεν μπορώ να αποδείξω κάτι με αυτό. Ούτε στην εφορία περνάει, ούτε για την εγγύηση.Οπότε θα μου τη στείλουν με courier και θα την περιμένω την άλλη βδομάδα. Σημειώστε σήμερα είναι 26 Ιανουαρίου.. Θα επανέλθουμε.

Εταιρία courier
Σε συνομιλία με τα κεντρικά στην Αθήνα με ενημέρωσαν ότι είναι αδύνατο να μην υπάρχει παραστατικό πάνω στο πακέτο και μου έδωσαν τον αριθμό του καταστήματος της περιοχής μου. Εκεί άκουσα άλλες δικαιολογίες: Το σύστημα δεν λειτουργεί (πόσες φορές το έχω ακούσει..) οπότε οι υπάλληλοι παίρνουν το αποδεικτικό και το επιστρέφουν στην εταιρία. Μου είπαν να ξαναπάρω για να δούμε πως θα πάρω στα χέρια μου αποδεικτικό. Όσο για το ότι δεν μου ζήτησαν να υπογράψω και ότι δεν έκαναν ταυτοποίηση για το ποιος είμαι μου είπαν ότι αυτή είναι η πολιτική της εταιρίας.

“Το πακέτο πάει στην διεύθυνση και όχι στο άτομο που έχει αποσταλεί..”

Βρε τι μας λέτε?? Αν ήταν έτσι θα γράφαμε Διεύθυνση μόνο από έξω, όχι ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο κτλ..

Πολλές συμπτώσεις και αρχίζω να νιώθω ο χαζός της υπόθεσης.. Φυσικά δεν τα παράτησα όπως θα περίμεναν και οι δύο εταιρίες. Θα επανέλθω με ενημέρωση επί του θέματος.

8 thoughts on “Πιστεύετε στις συμπτώσεις?”

  1. >1. Σου είπαν βλακείες από το κούριερ γιατί η αποστολή μέσω αυτών έχει την έννοια του συστημένου, οπότε έπρεπε οποσδήποτε να σε βάλουν να υπογράψεις.

    2. Τώρα δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι παρά μόνο να εύχεσαι να μην σου χαλάσει αυτό που αγόρασες και ελπίζω μόνο να μην είναι κάτι που κόστισε ακριβά.

    3. Πρόσεχε τι ποστάρεις γαιτί μπορεί αν θέλει κάποιος από την φώτο αυτήν να βρει άνετα τα στοιχεία σου με μια επεξεργασία στο φωτοσοπ

    Φιλικά
    Καλό απόγευμα

  2. >Ζήτησα ήδη απόδειξη και παραστατικό και από τους 2.. Μέχρι στιγμής δουλεύει και κόστισε 110€.
    Σε αυριανό άρθρο θα το παρουσιάσω

  3. >ΑΝαρωτιεμαι τι στο καλο ειναι αυτο το φαρδυ πλατυ που εκανε 110 ευρω και ηταν και πολυ καλη η τιμη του… Και βιβλιο δεν ειναι…

    Παντως δεν νομιζω οτι μπορει να αναστραφει η διαδικασια του θαμπωματος που εκανες απο τα λιγα που ξερω…

    Καλη τυχει ευχομαι! Με αυτα ειναι ου μπλεξεις!!

  4. >Ε τώρα με έχει φάει η περιέργεια να δω τι είναι.
    Άντε να δούμε…..

  5. >kai an as poyme gineis o "kakos" ths ypotheshs k enhmeroseis thn etairia ap opoy to agorases oti perimeneis akoma na to paralabeis, exoyn kapoio apodeikthko oti to paredosan? fantazomai, an dn htan antikatabolh, exeis apodeiksh katatheshs.. allios kakos to plhroses… ;)

  6. >Γιατί δεν αναφέρεις το μαγαζί να μη γίνουμε θύματα των χαμηλών τιμών και άλλοι?

  7. >Θα δυμφωνίσω μα τον Spad.
    Δέν υπέγραψες τίποτα άρα δέν παρέλαβες τίποτα.
    Να δούμε μετά το ξανακάνουν από την εταιρία αυτό.

Leave a Reply to Odys! Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *